• يکشنبه ٨ مرداد ١٤٠٢-١١:٢٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٢١١
کاشانی تذکر داد:3-165

نگهداشت پل های عابر پیاده به بخش حمل و نقل و ترافیک بازگردد

عضو شورای شهر تهران نسبت به وضعیت نامناسب پل‌های عابر پیاده در شهر تهران تذکر داد و خواستار انتقال این مسئولیت از سازمان زیباسازی به بخش حمل و نقل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه یکی از منظم‌ترین تشکیلاتی که در عالم وجود دارد، تشکیلات و هیئت‌های عزاداری امام حسین (ع) است؛ اظهار داشت: هیئات عزاداری امام حسین (ع) از منظم‌ترین تشکیلات جهان بوده و دقیقه به دقیقه آن دارای حساب و کتاب است و تمام اقدامات از سخنرانی و مداحی و غیره همه و همه منظم و برنامه‌ریزی شده؛ بنابراین به کار بردن برخی تعابیر نامناسب در این خصوص، کج سلیقگی است. 
کاشانی در ادامه در خصوص وضعیت و ظاهر نامناسب پل‌های عابر پیاده تذکر داد: از اشتباهاتی که ما مرتکب شدیم واگذاری مسئولیت پل‌های عابر پیاده به سازمان زیباسازی بود؛ چرا که این سازمان به خوبی از عهده انجام وظیفه خود در این باره برنیامده است. مشاهدات حاکی از مشکلات فنی و ظاهری از نظر زیبایی تعداد زیادی از پل‌های عابر پیاده در سطح شهر است. 
وی افزود: پل عابر پیاده مقابل ساختمان بازنشستگی در خیابان نواب از لحاظ نما و فنی آسیب دیده است و این مسئله برای کارمندان سالمند ما مشکلاتی را ایجاد کرده است. لذا درخواست می‌شود نسبت به واگذاری این مسئولیت به سازمان زیباسازی تجدید نظر گردد. زیرا این موضوع در حیطه وظایف این سازمان نمی‌گنجد و بهتر است که این وظیفه بار دیگر به بخش حمل و نقل واگذار شود تا مشکلات ایجاد شده رفع و مردم به سهولت از این پل‌ها استفاده کند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: